יום שלישי, 24 בינואר 2012

די.גריי-מן פרק 36!

פרק מצחיק, עם משפחת נוח, הרוזן ושיעורי בית - שלא נדע, בעצם שנדע, כי לי אין שיעורי בית :חיחיחיחי: (אף פעם, רציני <:)

מכיוון שהאתר "multiupload" החליט לא לעלות לי את הפרק - וגם לאחרים כפי שאני רואה, יש טורנט לבינתיים באנימה ביט.

לחיצה על התמונה ותופנו לשם ישר. כשנגיע למחצית האנימה - פרק 52 יהיה באץ' וגם האנימה תתחיל להיות סוסה יותר (=

האתר megaupload ירד, לכן הוא לא עובד ואין אפשרות להוריד ממנו, אז או טורנט או מהשרתים האחרים.

גריי-מן משותף אצלי 7/24, אתם מוזמנים להוריד כתאוות נפשכם מהטורנט.

עוד כמה פרקים אם אני לא טועה, יש 4 פרקים לא-פילרים, די טובים עם קרבות ו...קורבנות, אז צפו לעוד פרק מוקדם ;)

שבוע טוב, צפייה נעימה. ושה-FBI ישרפו, אמן.

8 תגובות:

  1. זה פילר או לא?

    השבמחק
  2. האם אפשר להוריד את הפר בהורדה ישירה ולא בטורנט?

    השבמחק
  3. לא'ידעת ולא'ידעת לשתי השאלות שלך, אבל תוריד בכל זאת...זה אחלה פרק!

    השבמחק
  4. מה זה טורנט (אני שמעתי את המילה הזאת מיליון פעם אבל אין לי שום מושג על התוכנה).
    ואיך אפשר להשתמש בתוכנה הזאת כדי לראות את הפרק?
    (פשוט שאלתי כבר במיליון אתרים אבל אף אחד לא הסביר לי).

    השבמחק
  5. Bit torrent/utorren הן תוכנות לשיתוף קבצים, אנחנו - בעלי הפרק על המחשב, מכווצים את הפרק לקובץ טורנט, אתם, בעזרת התוכנות הללו, מורידים את הקובץ וכאשר אתם מפעילים אותו, הוא מתחיל להעתיק את הקובץ מהמחשב שלנו לשלכם. כמו אימיול, רק יותר טוב.
    זה לא פילר וגם הפרק הבא לא יהיה פילר ואז נחזור לפילרים.(הפסקה של 2 פרקים מפילרים). - Grass_Man.

    השבמחק
  6. המושג "טורנט" מופיע גם ב"שאלות תשובות" שלנו.

    זה חצי פילר כזה אפשר לומר. וכל שאלה תבדקו קודם^

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.