יום שלישי, 4 בפברואר 2014

המשרת השחור הפרק האחרון! אעעאעאעאעאעאעאע









אז... כן. הרגע המיוחל הגיע. ו... סיימנו את העונה הראשונה של קורו! וווווווהווווווווווו!
אתם יודעים, הפרק האחרון לא יצא סתם היום. כי היום... יש לי יומולדת 3:
טאמטאמטאם! P:

כבר שנתיים וחצי שאני עובדת על הפרויקט הזה... ואני כל כך גאה בעצמי. אני כל כך שמחה שהצלחתי להגיע לרגע הזה. היו תקופות... בהן כבר לא חשבתי שזה יקרה.
אבל היי! זה קרה! זה קורה! הפרק כאן, והוא מדהים ^-^

נכון, יומולדת, וכעיקרון מותר לי לחפור... אבל מספיק עם החפירות XD
את הפרק אני תרגמתי וערכתי, ובנדור קודד ופיצל שורות 3:

מקווה נורא שתהנו! O:
ו... אני חייבת להודות לסבסטיאן כי הוא... שד משחת של משרת (; ועל זה שהביאני עד הלום XD
ותודה לבנדור, שעשה כל כך הרבה בשבילי ובשביל הפרויקט הזה. וגם לכל הצוות האהוב והנהדר שלי 3> אני אוהבת אתכם מאוד!

הורדה + צפייה ישירה ^~^
טורנט ^~^

נ.ב. אני -שוב- רוצה להבהיר. כי כל הזמן שואלים את זה. כן. אנחנו נתרגם גם את ה-OVA. כן. גם את העונה השנייה. כן. גם ה-OVA של העונה השנייה. כן. גם את מחזות הזמר. וכן. גם את הלייב אקשן~ 3:



11 תגובות:

  1. יאי *-*
    סוף סוף אפשר לראות XD
    מזל טוב מעין 3:

    השבמחק
  2. תודה!
    ומזל טוב :)

    השבמחק
  3. תודה רבה!
    הרבה מזל טוב

    השבמחק
  4. תודה רבה ומזל טוב!

    השבמחק
  5. קודם כל מזל טוב וכל הכבוד על סיום העונה הראשונה
    אתם ממש אלופים ואני מוריד לכם כובע
    ואני שמח שאתם ממשיכים לתרגם את העונה השניה כל הכבוד
    תודה על הכל
    ^_^

    השבמחק
  6. שמעתי שאנימה חדשה של המשרת השחור תצא (לא בטוח מתי >< אבל היא תצא~)
    יש מצב שהיא תהיה מבוססת על יותר ווליומים מהמנגה~
    ותודה רבה D: צוות מדהים! אתם *שרתתם* אותנו היטב עם התרגום הנהדר שלכם D: אתם פשוט Two hell of butlers!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואגב מעיין, מזל טוב ^_^ שכחתי לכתוב~ ומיד נזכרתי~!

      מחק
    2. אכן, הזכרנו את העונה השלישית באחד הפוסטים הקודמים. וכנראה שכשהיא תצא נתרגם גם אותה, אבל יש זמן עד אז~ (:

      תודה רבה לכולם D:

      מחק
  7. יש גם מנגה שמעודכנת כול הזמן .ואין קשר בכלל בין המנגה לסידרה חוץ מהדמיות ועוד כמה פרקים,
    ומזל טוב עד מאה מיליון שנים

    השבמחק
  8. תודה רבה על הפרק ומזל טוב

    השבמחק
  9. אתם יכולים לתרגם את העונה השנייה?

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.