יום שני, 16 בדצמבר 2013

טסובאסה כרוניקל פרק 3 מתורגם לעברית!+ פוסט יומולדת מיוחד XD


אז יש לי יומולדת!! ^-^
אז אני רוצה להודות לכל החברים שלי שבירכו אותי! וגם לכל חברי צוות קרייזי סאב שגם בירכו אותי! אני אוהב את כולכם( במיוחד את מעין, אבל שששש, זה סוד 3>)
כל האנשים שהיו בכנס בטח ראו בנאדם מוזר כזה עם פאה אדומה ומסור חשמלי שרדף אחרי הרבה אנשים, זה הייתי אני (XD), סליחה מראש אם הטרדתי את חלקכם, אבל הייתי בדמות XD
בכנס פגשתי את רוב חברי הצוות כמו שבטח קראתם בפוסטים של מעין וואדים ומאוד נהנתי לראות כל אחד בתחפושת שלו, חוץ מואדים שהחליט לבאס, אבל סלחנו לו XD
אאהה, בטח כמו ששמתם לב, יש לנו לוגו חדש-ישן! הוספנו לו דמויות של אנימות עדכניות שאנחנו מתרגמים! הלוגו עוצב על ידי Moyashi התותח!

עכשיו בחזרה לנושא, בערך... אני קניתי וסיימתי את כל הכרכים של המאנגה של טסובאסה לאחרונה... והבנתי שהמאנגה מדהימה *-*
אני נורא אוהב את האנימה אבל יש דברים שפשוט אין שם, אבל יש 5 ova לטסובאסה עם חלקים מתוך העלילה של המאנגה, ובזכות המאנגה, החלטתי לתרגם אותם במקביל לסדרה ולהוציא אותך כשאני אסיים, לאלו שכבר ראו את האנימה בערוץ הילדים והיו רוצים לראות את ההמשך המותח, ואת כל הדרמות והקרבות הכי טובים בסדרה D: (אם יש אנשים בעד\מתנגדים להחלטה לתרגם את הפרקים הללו במקביל, שבבקשה יכתוב לו בתגובות)

ועכשיו בחזרה לנושא האמיתי!
הפרק תורגם על ידי, תוזמן על ידי, נערך לשונית על ידי מעין המדהימה שלנו, וקודד על ידי.

צפייה ישירה+הורדה:
נא ללחוץ כאן D:

טורנט(אנימה ביט)
נא ללחוץ כאן 3:

6 תגובות:

  1. מזל טוב D:
    וגם אני אוהבת אותך~ 3> (אבל שששששש, זה סוד P:)

    השבמחק
  2. מזל טוב :D
    (אמרתי לך שמה שהיה בפייסבוק זה לא מספיק XD)

    השבמחק
  3. מזל טוב לך.
    אני אוריד כשאהיה טורנט.

    השבמחק
  4. מזל טוב ^_^
    ואני בעד תרגום האובות בטח שכןןןן
    אני אשמח אם תתרגמו אותם
    תודה רבה
    ושוב מזל טוב לך אלוף גדול של ספרטה חחח
    ^_^

    השבמחק
  5. מזל טוב...!
    ותודה רבה הפרק...!

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.