יום שישי, 25 באוקטובר 2013

טסובאסה כרוניקל פרק 1 מתורגם לעברית! לבכם כבר מתחיל לפעום? *-*


אז כן! סוף סוף!
אני מציג בפניכם את הפרק הראשון של טסובאסה כרוניקל! אז דבר ראשון חשוב לי שתדעו שיש לי היסטוריה ארוכה עם האנימה הזאת ואני שמח שאתם תוכלו לראות אותה עם התרגום שלי ^_^

אז קצת רקע על האנימה: זאת אנימה מאוד מיוחדת, היא שייכת לחברת CLAMP ובתוך האנימה הזאת יש הרבה דמויות שונות מתוך אנימות אחרות של CLAMP רק עם סיפור רקע שונה ׁ(אתם בטח מזהים את הדמויות הראשיות כסאקורה וסאורן מ"סאקורה לוכדת הקלפים" או את צ'י מ"צ'וביטס") עוד דבר מאוד מיוחד היא שבמהלך הפרק הראשון יש גם מפגש עם הדמויות של "xxxHolic" ולמי שצפה באנימה הזאת, הסדרה הזאת תהיה לכם ממש תענוג ;)

עכשיו בכל מקרה, דיי עם החפירות, בוא נחזור לפרק 3:
הפרק תורגם ותוזמן על ידי (פרוייקט ראשון שהוא שלי *-*), נערך לשונית על ידי מעין (תודה מעיני 3>), וקודד על ידי 3:
דרך אגב, אני ומעין הכנו ביחד את הקריוקי לאנימה הזאת אז מקווה שתהנו ^^

אז לקישורים!

צפייה ישירה+הורדה:
נא ללחוץ כאן!

טורנט(אנימה ביט):
בבקשה תלחצו כאן!

http://media.animevice.com/uploads/0/151/82384-tsubasa_screenshot.jpg

9 תגובות:

  1. אני ראיתי את הוליק ואהבתי מאוד ובטוח שאני אוהב את האנימה הזאת במיוחד עם התרגום אקסטרא משובח שלכם ממש תודה לכם ובטוח יהיה לי המון כיף לראות
    ^_^

    השבמחק
  2. תודה!!! כל כמה זמן יצא פרק?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא בתקופה הכי קלה מבחינת זמן בגלל לימודים וכ'ו, אז אני חושב שכדי לשמור על זה מסודר, אני אוציא בערך פעם ב שלושה שבועות או בחודש, אלא אם כן יהיה משהו מיוחד ^^

      מחק
  3. אין פה את הפרקים מ- 9 עד הסוף?

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.