יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

NO.6 פרק 6! יאי!


שוקו! היי! בא לי לישון! >< כן... אני ענת וישר אחרי המסיבת יום הולדת שלי חטפו אותי לרשום את הפוסט הזה... כן... אני מתרגמת חדשה (אם חדשה זה הצטרפה לפני חודשיים ושכחו אותה [המנהלים] אז כן אני חדשה) של מס.6 ^^
אז אספר מעט על עצמי, אתם יכולים לכנות אותי בשמי ענת, או שליטת השוקו המהוללת, או הרוצחת בקונאי האגדית!
אחחחחחח כל כך אין לי כוח היום לכל השטויות הרגילות שלי >< אז אני אעשה שטויות בפעם הבאה והיום פשוט אתן לכם את הפרק XD

אני תרגמתי (יאייי), נערך על ידי ואדים ומעין, ובנדור שלנו עשה טייפ וקידוד ^^

צפייה ישירה+הורדה: לחצו כאן

טורנט: לחצו כאן

11 תגובות:

  1. תודה רבה! :)

    KAI

    השבמחק
  2. תודה על הפרק.
    חח ענת לא ידעתי שאת גם כאן בקבוצה.

    השבמחק
  3. תודה רבה תותחים
    אריגטו
    ^_^

    השבמחק
  4. אני הגעתי למסקנה: שיון סתם משחק אותה חלש! הוא מגרש שדים!
    ראיתם איך הוא דומה לאלן ווקר מדי גריי מן??

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.