יום רביעי, 6 ביוני 2012

יומן העתיד פרק 26 ואחרון!!

בגלל שזה פרק אחרון לא רצינו להשאיר אתכם
במתח אז פחות משבוע מפרק 25 הפרק האחרון כאן~
למה האנימה נגמרהההההה 
אחרי 8 חודשים של עבודה על האנימה היא הסתיימה.
אני רק זוכר את הפרקים הראשונים שכל כך התלהבתי מהם ועכשיו אנחנו כבר בפרקים האחרונים.
אז... מי היה הניחוש שלכם? מי הפך לאל? מי בעל היומן שמת כל כך בקלות? מי היה הבעל יומן הכי מדליק?
מי הבעל יומן שהכי הרבה אהבתם?
אני לא יודע מי לבחור, השניה או התשיעית, מה אתם חושבים? 

אני רוצה להודות לעורכים הלשוניים האלופים שלנו D:
בלעדיהם האנימה לא הייתה כמו שהיא... 

אל תחשבי שאני שמח כמוך 

יש כבר באץ' בביט ונשמח לשיתוף ממכם.
שבוע טוב וככל הנראה שדי גריי-מן יחזור להפציץ כעת (:

23 תגובות:

  1. למה אי אפשר להוריד רק את הפרק האחרון לבד?

    אני הולך על התשיעית, היא חתיכה והסיפור שלה עצוב.

    השבמחק
  2. יופי דרי גריי אבל זה לא מספיק רוצים גם אותו וגם כתר האשמה!!! ומזל טוב על סיום פרוייקט מוצלח מצפא לשאר התרגומים האיכותיים שלכם

    השבמחק
  3. תודה הרבה!!!!! על הכול מה עשית מקיסמים!!!! אבל זה ממש עצבת אותי כרגע!!!!!! למההההה אי אפשר להוריד רק רק רק רק רק רק רק את הפרק 26 בלבד בלבד בלבד בלבד!!!! כי יש לי הכול פרקים 1 עד 25!!! שאלה למה אני צריך עוד הורדה הכול פרקים 1-26 שיש לי פרקים 1 עד 26 במחשב שלי????? אני מציע לך טובה: תחשוב פעמיים לפני תעשה משהו שגיאה! ותודה הרבה! ויש לי בבקשה ממך יפה....תעשה מהר כל אפשר להשיג את פרק 26 בלבד!!!!! כי זה ממש מתח אותיייי!!!!!!!!!!!!!!!!! וחחחחח אני הולך על הראשון כי הוא מיוחד וחכם! ותודה הרבה לך!

    השבמחק
  4. אחי תעשה טובה תעלה באופן זמני רק את פרק 26 להורדה (תשאיר את הפאצ'), לחכות עכשיו שכל העונה תרד בשביל פרק אחד זה ממש לא לעניין...

    השבמחק
  5. ברור שאפשר חח! בטורנט שאתה פותח את הבאץ, אתה פשוט מסמן ב"וי" את פרק 26 ולכן רק את 26 ירד לך.
    הורדה ישירה אני לא חושב שנעלה... תאמינו לי, אם תורידו עכשיו הטורנט יטוס לכם אני בטוח.

    השבמחק
  6. וואו!!! ענקיים אתם! אני לא מאמינה שהסדרה נגמרה! אני רוצה להודות לכם מכל הלב שהייתם נאמנים לסדרה הזו לאורך כל הדרך ולא הפסקתם לתרגם אותה כי היא באמת מדהימה!! ועכשיו די גריי מן חוזר! התגעגעתי!! 3=

    וברור שהתשיעית!!!!! הראשון הוא סתם בכיין והשנייה יותר מדי פסיכופתית! XDXD

    השבמחק
  7. היה מדהים אבל למהההההה זה מיסתיים ככה שיוקי בודד ועצוב כולכך אני מקווה שהיה עונה שניה למרות שאני לא יודע על מה הם יעשו כי כול העולם כבר ניחרב.

    השבמחק
  8. תודה על תירגום האנימה המשוגעת הזאת! הסוף משאיר רקע לעוד עונה.. מעניין אם תהיה עוד עונה איזה עלילה תהיה לה.

    השבמחק
  9. אנימה מומלצת גם למי שפחות אוהב אנימות.
    ולכל מי שחושב שהסוף הופך את יוקי לבודד מדי- כנסו לפה ותקראו עד הסוף:
    http://www.mangareader.net/mirai-nikki/59/40
    (לקוראי אנגלית בלבד)

    השבמחק
  10. ואוו איזה כיף! איך חיכיתי לזה.

    Kai

    השבמחק
  11. תודה רבה יענקיים סדרה אדירה.
    מתי מגיעה עונה 2? אתה תתרגם אותה?

    השבמחק
  12. איזה באסה שזה נגמר T_T
    אבל החדשות הטובות הן... זהירות, ספויילר!
    תיהיה עונה שנייה כנראה!! :D

    השבמחק
  13. נועם....מה עונה שניה?
    יש מקור או שאתה עובד עלי?

    השבמחק
  14. תוסיפו הורדה ישירה לפרק 26 ונגמור עניין.....!

    השבמחק
  15. תודה רבה
    עכשיו תתחילו להוציא פרקים של כתר האשמה ???
    בווקשה אני מחכה לזה הרבה זמן

    השבמחק
  16. תודה רבה :) הורדתי ומקווה להתחיל לראות במהרבה!
    אגב לא מצאתי קישור לפרק OVA של Mirai Nikki שהוצאתם...
    דף הפרוייקטים שלכם לא מעודכן וגם באנימה ביט זה איננו..
    תודה, Kai

    השבמחק
  17. את ה-OVA הוצאנו כי הוא ממש חסר טעם. על מה שיש בו יש בפרקים 1-2 שבאנימה. נעדכן אותו בימים הקרובים...

    השבמחק
  18. אנונימי/ ג'יין12 ביוני 2012 בשעה 23:03

    איזה סוף תקוע......!

    השבמחק
  19. תודה רבה יענקיים סדרה אדירה.
    מתי מגיעה עונה 2? אתה תתרגם אותה?

    השבמחק
  20. אם תהיה עונה 2, נתרגם אותה.

    השבמחק
  21. החסרון היחיד במה שהעלתם לאנימה ביט, הוא שקיבצתם את כל הקבצים יחד. ואני כמישהי שצפתה בהעלאות שלכם פרק אחרי פרק,זה דיי ביאס אותי לראות שהעלתם את הפרק האחרון אבל קיבצתם אותו עם שאר הפרקים יחד.
    ולי לפחות אין כוח להוריד סתם את הכל מהתחלה,ולגרום למחשב להאט.
    אז אני מתפשרת על לצפות באנגלית, בכל מקרה העבודה על הסדרה היתה מעולה,מאוד ^O^,באמת תודה על העבודה שלכם ;).

    השבמחק
  22. תודה על תרגום אחת הסדרות אוהבים אתכם :)

    השבמחק
  23. אני לא אוהבת להוריד דברים מהמחשב, אין פרק 26 לא להורדה?

    השבמחק

בבקשה לא לשאול על הוצאת פרק כלשהו כי זה לא יזרז אותנו,
ולשמור על שפה נאותה בבקשה.